NTAK szám: SZ19000125 

Gyakran Ismétlődő Kérdések

  1. Hogyan tudok ajánlatot kérni?

    Ajánlatot az oldalak aljlán levő kapcsolatfelvétel pontban, illetve emailen kérhet. Árainkról az áraink ill. a foglalás menüpont alatt téjékozódhat.

  2. Hogyan tudok fogalni?

    A foglalás menete: honlapunkon a foglalás menüpontra kattitva kiválaszthatja az érkezés és távozás dátumát. Majd a foglalás gomb megnyomásával szobát és létszámot tud választani. Ezután megjegyzést adhat hozzá, majd kérjük töltse ki a személyes adatokra vonatkozó részt. A foglalást ezután a "foglalás" gomb megnyomásával tudja elküldeni. 
    Rendszerünkben automatikusan megjelenik foglalása,melyről visszaigazlást küldünk.
    A foglalás az előleg (20%) megfizetésével lesz végleges. Ennek beérkezéséről szintén tájékoztatjuk.

  3. Mi az online bejelentkezés?

    Online felületünkön kitöltheti bejelentkzési lapját, így érkezéskor már nem kell ezzel az időt töltenie a recepción. Foglalása visszaigazolásakor illetve garantált visszaigazolálakor megkapja a linket, ahol online bejelentkezés lehetőségét kínáljuk.

  4. Mit tartalmaz a szobaár?

    Vendégeink részére a szobaár a szálláson kívül az alábbiakat tartalmazza: reggeli, parkoló használat, Wi-Fi elérhetőség, billiárd, ping-pong asztal használat, lengőteke,gyereksarok használata, gyerek fellépő (igény esetén), csomagmegőrzés.

  5. Milyen plusz szolgáltatások vannak?

    Felár ellenében a következőket kínáljuk: kéztörlő, nagy törölköző, fürdőszobai kilépő, varrókészlet, extra ágynemúcsere, extra takarítás,szabadtéri sütés,gyerekágy. A szolgáltatások árait megtalálja az Áraink/Szolgáltatások menüpontban, illetve érdeklődhet a recepción.

  6. Busz állhat a szállodai parkolóban?

    Igen, amennyiben van szabad hely

Kapcsolatfelvétel

Hotel Amigo
8621 Zamárdi, Petőfi u. 16.
Telefon: +36703860330
Email: info@amigohotel.hu


ÜZENETKÜLDÉS:

Facebook

Készítette: Mobilbarat.hu - Mobilbarát weboldal és webáruház